Pewnego dnia zadzwonił do mnie sfrustrowany klient, któremu wykonaliśmy sklep internetowy (Nie robiliśmy SEO w tamtych czasach). Nie był zdenerwowany na nas, a na agencje seo z którymi przyszło mu pracować.
„Panie Adamie znamy się już x lat i mam w pełni zaufanie do Pana… Dlaczego wydałem kilka tysięcy złotych na agencje SEO, a nie mam nawet najmniejszych rezultatów, jakikolwiek zwrot z tej inwestycji”
Jeśli trafiłeś do nas to znasz to pewnie z własnej autopsji. Podobnie jak nasz klient, zostałeś wpakowany w umowę, którą ciężko rozwiązać i nic nie daje korzyści. Jedynie lżejszy portfel. Właśnie tak działają niektóre firmy, które mają fundusze na duży marketing, call center itd. Wracając do mojej rozmowy z klientem od czego to wszystko się zaczęło.
„Zna się Pan na pewno coś na SEO. Proszę spróbować, nie będę zły jeśli nie będzie rezultatów, bo raczej gorzej Pan nie zrobi, bo nic nie jest zrobione w tym zakresie. Z wyszukiwarki nie ma praktycznie wejść. Muszę wydawać na płatne kliknięcia kupę kasy”
Rzeczywiście znałem się. W końcu nie raz otrzymałem poprawki z seo audytu od Agencji. Należę do grup/for zrzeszające osoby związane z SEO. Chcąć nie chcąc byłem zawsze blisko tej dziedziny.. marketing? Od tamtej pory minęło 3 lata, ja czytałem w tym czasie, pozycjonowałem sklep klienta i doszliśmy od 100 wejść miesięcznie do kilkudziesięciu tysięcy. W najbliższym okresie świątęcznym 2021 przebijamy barierę 100 000 wejść. Rozwinąłem skrzydła w tej dziedzinie. Mamy małe, ale stałe grono klientów. Brniemy do przodu w wyszukiwarce.
CEO
Praca w e-commerce, Hobby SEO, Kibic reprezentacji w piłkę, siatkę, kosza. Fan nowych technologii.
Od wszystkiego
Wsparcie ofensywne podczas pozycjonowania sklepów i stron www. W wolnej chwili pasjonat motoryzacji.
Copywritter
Analityka / Audytor
Przedstawia raporty z GA i audytuje strony i sklepy www dla jak najlepszej konwersji.
Pozycjonowanie realizujemy opierając się na 4 filarach: